Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#60821Úmyslné zaúčtování položky navíc u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2022, před 2 lety

Monika Šimíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsme dlouholetí spokojení zákazníci Lidlu. Včera večer (24. 9. 2022) jsme byli poprvé v pobočce Studénka, kde jsme udělali větší nákup. Čekala jsem na výslednou částku u pokladny, protože dcera sbírá figurky Stickeez (za každých 300 Kč nákupu je 1 ks) a zajímalo mě, kolik jich dostane. Bylo to 2064 Kč, a tak mě trochu mrzelo, že chybí cca 40 Kč na to, aby dostala místo 6 figurek 7. Při následném placení kartou už jsem bohužel na terminálu částku nekontrolovala, dostali jsme 6 ks figurek, a protože byl večer a jeli jsme unavení z celodenního výletu, účtenku jsme si přímo v obchodě neprohlídli.
Dnes však manžel zjistil, že nám bylo zaúčtováno navíc 101,40 Kč za položku Freeway Cola 6x2l, zaplatili jsme tedy 2165,40 místo 2064. Žádnou Freeway Colu jsme určitě nekupovali. Tato položka je na účtu poslední, nemohla to být tedy chyba pokladní, ale jasný úmysl, protože tato částka přibyla až po uzavření nákupu a sdělení částky k zaplacení. Nerozumím tomu, proč se toto děje a co tím zaměstnanci sledují.


Požadované řešení

Vrácení peněz a vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 14:35, před 2 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 15:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.