Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#60827Neuznaná reklamace na robotiský vysavač Roborock S7

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2022, před 2 lety

Ivana Petlachová

Znění stížnosti

CZC zamítlo reklamaci robotického vysavače, který přestal vlhčit mop při vytírání podlahy.
Zdůvodnění zamítnutí reklamace bylo:
Behem diagnostiky Xiaomi Roborock S7 white, bylo zjisteno, ze vyrobek nesplňuje záruční podmínky, jelikož ve vysavaci byl pouzit saponat v rozporu s instrukcemi na nadrzce i manualu - je tam uvedeno i ze to muze zpusobit ucpani vodni cesty. Oprava mozna pozarucne vycistenim komplet vodnich cest.

Problém tohoto zhodnocení je, že v manuálu ani na nádržce není o ucpání vodních cest nic napsáno.
Text na nádržce i v manuálu je násludující:
Fill with water only. Cleaning fluids and/or desinfectants may corrode the water tank.
Přeloženo:
Naplňte pouze vodou. Čisticí kapaliny a/nebo desinfekční prostředky mohou způsobit korozi nádrže na vodu.
V textu nic o ucpání vodních cest není a ani nikde jinde v originálním EN manuálu žádná zmínka o ucpání vodních cest není.

Pokud by byla poškozená nádrž na vodu, jak píší v návodu, tak by stačilo vyměnit za novou nádržku, kterou je možné koupit za cca 700 Kč.
Ale CZC nám nabídlo pouze nezáruční opravu "Vyčištění vodních cest" za cca 3500 Kč.


Produkt

Robotický vysavač Xiaomi Roborock S7 white,


Požadované řešení

Požadované řešení je záruční oprava nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 14:08, před 2 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2022 09:17, před 2 lety

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.