Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobry den dnes jsme s manzelem jeli boltem kdy nas vezl ukrajinsky muz ktety nerozumel česky. Bohuzel jsme zapomeli na zadni sedacce granule pro staforda ktere se musi objednavat a dlouho na ne cekame hodnota je 1800kc.ihned jsme ridice kontaktovali bylo nam receno ze je vyhodil do popelnice.tohle neni normalni a chteli by jsme podat stiznost a vyresit tuhle situaci.dekujeme.
Vyhozene zbozi
Uhradit nove granule ktere nase fenka potrebuje a dlouho cekame nez je sezeneme.
|
Tweet |
Bolt na svých stránkách uvádí, že pokud jste v autě něco zapomněli máte 24 hodin na to, abyste se spojili s řidičem a domluvili se na předání zapomenuté věci. Pokud již uběhlo 24 hodin od jízdy měl by se spotřebitel dle informací na stránkách společnosti obrátit přímo na podporu společnosti Bolt.
Informace ohledně kontaktování řidiče nalezne spotřebitel zde: https://support.taxify.eu/hc/cs/articles/115002906973-Zapomenut%C3%A1-v%C4%9Bc-v-aut%C4%9B a ohledně kontaktování podpory zde: https://support.taxify.eu/hc/cs/articles/360010956179-Jak-kontaktovat-Bolt.
Pokud řidič však nalezne věc v autě, měl by kontaktovat danou osobu, pokud ví, o koho se jedná (tato možnost je dostupná 24 hodin po ukončení jízdy přímo v aplikaci). Jestliže neví, kdo si věc zanechal v autě, kontaktuje přímo podporu společnosti, která předá řidiči další instrukce.
Jednání zaměstnance dle § 166 Občanského zákoníku zavazuje podnikatele. Tedy vzhledem k jednání taxikáře, který nejspíše neměl zájem na vyřešení a navrácení věci (granulí), by se jednalo o bezdůvodné obohacení.
Zadržuje-li podnikatel věc spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.