Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6083Nekonečné reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2015, před 10 lety

Michal Závodník

Znění stížnosti

V březnu roku 2012 jsem zakoupil u společnosti Alza.cz notebook. Notebook byl kupován s 3-letou zárukou a ještě rok záruky byl dokoupen - celkově záruka do 3/2016. Notebook necelé dva roky fungoval prakticky bez problému. Kolem stáří dvou let, se začali objevovat problémy, modrá smrt a notebook se vypínal. Notebook byl na opravě, kde byla vyměněna základní deska, pak cca 4 měsíce bez problému, ale pak se opět závada opakovala, zanesl jsem tedy notebook na opravu přímo k prodejci tím, že je to opakovaná závada. Znovu byla vyměněna základní deska. Po necelém měsíci závada opět. Znovu šel tedy notebook do servisu, kde zjistili, že při poslední reklamaci byl notebook složen bez vodivé pasty na procesoru, proto byla doplněna a updatovaný BIOS. Ani takto se problém nevyřešil. V servisu tedy vystavili protokol, že závada se opakovaně projevila. Jednalo se už o 3-4 reklamaci. U prodejce jsem ale narazil na obchodní podmínky, kde se zárukou nad 24 měsíců, mám nárok pouze na bezplatný servis.


Produkt

notebook HP Elitebook 8460p


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo možnost nákupu jiného zařízení v odpovídající ceně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 16:31, před 10 lety

Zákonné právo na dodání nové věci nebo na odstoupení od smlouvy vzniká spotřebiteli, pokud nemůže věc užívat pro opakovaný výskyt vad, tedy alespoň tří stejných nebo čtyř různých, ohledně nichž je reklamace prodávajícím uznána, anebo pokud se jedná o vadu neodstranitelnou. Toto právo se však vztahuje jen na vady, které se vyskytnou v zákonné záruční době 24 měsíců. Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:47, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.