Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#60832Neřešená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2022, před 2 lety

Dušan Němec

Znění stížnosti

Vážení,
dne 23.8.202 jsem reklamoval poškození zásilky vaší firmou. Vyplnil jsem žádost, doložil požadovanou fotodokumentaci a zatím žádná reakce z Vaší strany. Jak dlouho ještě mám čekat ?
Jedná se o Nahlášení poškození 40071061767 [ppl#794628]


Produkt

Přeprava balíku zpět k dodavateli (vrácení zboží)


Požadované řešení

Požaduji úhradu ceny zboží dle faktury. Fa č.:Zálohová faktura 522414 v částce 8030,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 14:48, před 2 lety

Ze stížnosti není zřejmé, v jakém momentu mělo dojít k poškození zásilky přepravní firmou. Předpokládáme, že jestliže spotřebitel zhotovil fotodokumentaci, zboží bylo po převzetí a rozbalení poškozené.

V zásadě platí, že za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím zodpovídá prodávající. Proto i poškození zboží způsobené přepravcem jde na vrub prodejce. Spotřebitel se tedy nemusel domáhat náhrady škody u přepravce, ale mohl zboží klasicky reklamovat v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Otázkou však zůstává, kdo s přepravní společností smlouvu o přepravě uzavíral.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 07:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.