Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60850Nedodané zboží, platba stržena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2022, před 2 lety

Lenka Bartíková

Znění stížnosti

Dáme jídlo dodal jídlo zrovna ve chvíli, kdy jsem měla pracovní hovor, o nový kontakt se nepokoušel, u dveří nezvonil, zaplacené jídlo ozvedl a Dáme jídlo po reklamaci odmítlo hledta jiné řešení.


Produkt

objednávka z Globus restaurace - Čakovice


Požadované řešení

kontakt ze strany Dáme jídlo a komunikace, vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 16:24, před 2 lety

Podle bodu 7.4 Obchodních podmínek společnosti Delivery Hero Czech Republic s.r.o., pod které damejidlo.cz spadá, je zákazník povinen se nacházet v místě doručení potvrzeném v Objednávce, a to v době mezi přijetí Objednávky Partnerem a doručením Objednávky. Doručující osoba bude zákazníka telefonicky kontaktovat při prvním pokusu o doručení Objednávky do místa doručení. Po dvou marných pokusech doručující osoby o kontaktování zákazníka, kontaktuje doručující osoba zákaznickou podporu společnosti, která se zákazníka opětovně pokusí kontaktovat telefonicky. Pokud se doručující osobě i v tomto případě nepodaří zákazníka Objednávku doručit, opouští doručující osoba po pěti minutách místo doručení přičemž Partner a/nebo společnost jsou oprávněni Objednávku zrušit bez náhrady.

V případě zmaření doručení Objednávky ze strany zákazníka s tím, že doručované Zboží představovalo Zboží podléhající rychlé zkáze (např. ovoce, zelenina nebo potraviny živočišného původu) nebo Zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím a/nebo představovalo Zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka, je Dámejídlo a/nebo Prodejce oprávněn Objednávku zrušit bez náhrady a naúčtovat plnou cenu příslušné Objednávky a započíst si ji vůči již zákazníkem uhrazeným prostředkům.

Pokud však spotřebitele kontaktovala doručující osoba pouze jednou, porušila tím svoji smluvní povinnost a na stržení peněz tak zřejmě neměla společnost nárok. V takovém případě by se pak mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Platí, že zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V obchodních podmínkách je dále uvedeno, že pokud má zákazník stížnosti týkající se služeb poskytovaných společností Dámejídlo, má se obrátit na jejich zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu na adrese zakaznici@damejidlo.cz nebo prostřednictvím jejich centra pomoci v příslušné sekci Platformy a/nebo aplikacích Dámejídlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 07:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.