Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den chtela bych upozornit( stezovat si ) na ridice linky 500459 jak ranni tak odpoledni smena neustale jezdi pozde do Novych zakup (v Novych Zakupech mame byt 13:35 a prizdime 13:45-13:50 tim ze se prevlekame chodime pozde na pracoviste jen diky vasim ridicum) ridici neberou ohledy nato ze nedodrzuji jizdni rady na upozorneni ze jezdi pozde nereaguji. Diky tomu ze jezdi pozde i odpoledne nestihame prestupni spoje ( to zmamena ze odjezd z novych zakup je 14:25 a autobus teprve 14:25 prijizdi do novych zakup a uz mame zpozdeni)
Reseni by mohlo byt kdyby byly ridici napomenuti i od svych nadrizenych ze to takhle nejde jizdni rady by meli dodrzovat vsichni
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.