Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60865Neoprávněná pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2022, před 2 lety

Petra Elgnerova

Znění stížnosti

Dobrý den tak jsem opravdu znechucena z revizorů jak přistupují k dětem. Syn dnes jel na trénink na našem sídlišti si cvaknul jízdenku a dal do mikči. Na fugnerce nastoupil na druhý autobus chtěl si tu jízdenku dát do ruky,zjistil že ji nemá a tak si vyndal novou šel k automatu jak se cvaka ji jízdenky a hned před tím ho zastavil revizor že už je pozdě. Tak je tohle normální. To jim nedají jako ani pár vteřin. A pak synovi vyhrožuje že když mu neřekne adresu že na něho zavolá policii. Tak kde to jsme. Já několik let pravidelně platím litacku, syn jezdí u nějaký ten rok na jízdenky a toto sem nám nikdy nestalo. Syn říkal že byl nepříjemný a pak vyhrožuje. Tak toho se mě opravdu nelíbí a myslim že by jste s tím měli něco dělat.


Požadované řešení

Reakce by měla být jiný přístup že strany revizorů k dětem. Nemám problém zaplatit pokutu ale můj syn je hodně slušný a pana revizor se opravdu zalekl. Představovala bych si určitě zmírnit pokutu že 600 Kč na 300 Kč a udělat něco s tím přístupem. Vyhrožování není normální u slušného dítěte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 16:19, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s přirážkou za jízdu bez platného jízdního dokladu, musel by prokázat (například výpovědí několika svědků), že se pokoušel označit jízdní doklad pomocí označovače bezodkladně poté, co do přepravního prostředku nastoupil. Vzhledem k tomu, že tak dle popisu neučinil (z neznalosti, avšak ta neomlouvá), pravděpodobně nebude možné prokázat, že pokuta byla neoprávněná.

Pracovník (revizor) jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud se mezi spotřebitelem a společností nepodařilo nalézt smírné řešení sporu, může se spotřebitelka také obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 07:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.