Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60878Nízkopodlažní autobus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2022, před 2 lety

Anna Čepkova

Znění stížnosti

Již po několikáté si dovolí společnost poslat nízkopodlažní autibus na dálkový spoj! Autobus nemá bezpečností pásy! Určitě tenti autobus nemůže ani na dálnici! K tomu objížďka kvůli Nove vsi kdy jezdí řidiči přes Černoušek!
Hodlám kontaktovat Město Litoměřice a porad stížnost na Ministerstvo dopravy!


Požadované řešení

Větší péče o řidiče a cestující! Snížené jízdenky když nastane problém na straně provozovatele a že jich je za posledních pár let dost!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 11:06, před 2 lety

Od roku 2004 platí v Česku povinnost instalovat do dálkových autobusů, tedy těch, které přepravují výhradně sedící cestující, bezpečnostní pásy.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 07:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.