Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Již po několikáté si dovolí společnost poslat nízkopodlažní autibus na dálkový spoj! Autobus nemá bezpečností pásy! Určitě tenti autobus nemůže ani na dálnici! K tomu objížďka kvůli Nove vsi kdy jezdí řidiči přes Černoušek!
Hodlám kontaktovat Město Litoměřice a porad stížnost na Ministerstvo dopravy!
Větší péče o řidiče a cestující! Snížené jízdenky když nastane problém na straně provozovatele a že jich je za posledních pár let dost!
|
Tweet |
Od roku 2004 platí v Česku povinnost instalovat do dálkových autobusů, tedy těch, které přepravují výhradně sedící cestující, bezpečnostní pásy.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.