Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl bych touto cestou se domoci svých práv. Dne 8/8/14 jsem si zakoupil u této společnosti myPhone fun2. Do konce loňského roku jsem byl spokojen. Ale začátkem roku se z ničeho nic zasekl sw. Tudíž jsem ho dne 10.1 na pobočce v Sokolově poprvé reklamoval. Stav telefonu byl cituji "Použivaný,bouchlý pravý dolní roh po pádu" Telefon se mi po 17dnech vrátil opravený s tím že přestala reagovat baterie která byla vymněněna. Ale všiml jsem si že v příjmacím protokolu servisu je napsáno "lehké oděrky na LCD" Podotkl jsem že telefon odcházel nepoškrábaný a že to není ani zaneseno v RP. Pán který mi telefon dával mi řekl že s tím nic nezmůže, že to může akorát poslat zpět do servisu k posouzení. Což jsem odmítl z nutné potřeby telefonu. Domluvili jsme že to uvedeme do protokolu (že jsem namítal) a že během další reklamace to vyřídí. Druhý den jsem musel telefon reklamovat znovu protože nenabíjel. Paní která telefon příjmala(podotýkám že ta samá příjmala reklamaci poprvé) říkala že to zařídí a že domluví aby elektro ze servisem platilo opravu napůl. Souhlasil jsem. Po třech týdnech se mi telefon vrátil s tím, že jsem dodal neoriginální příslušenství a tudíž mi reklamaci zamítají. Pochopitelně že se vrátil opět poškrábaný. Když jsem se na pobočce rozčiloval tak na mě" vlítnul" vedoucí pobočky s tím že mi nic neproplatí že si za to můžu sám. Pán argumentoval tím že telefon je bouchlý a že je mírný prach ve sluchátku. Proto jsem prý používal telefon mimo podmínek. Ale že mu sem líto tak mi nabízel slevu na nákup. Vyloženě se mi vysmíval. Tak jsem řekl že to nechám prošetřit ČOIkou a odešel jsem. Stížnost jsem odeslal na ČOI ale jěště bez reakcí. Pomozte mi prosím už mě toto dohadování vážně nebaví.Svou stížnost jsem ochoten z ČOI stáhnout. Děkuji Jelínek
myPhone Fun2
Proplacení nákladů výměny displeje kterou si SÁM zařídím. (1150 cena displeje bez DPH) + práci + poštovné - cena displeje a práce je podle oficiální srvisu pro ČR.
1150+241,50+500+2*115(poštovné PPL) celkově 2151,50,- nebo nový telefon
|
Tweet |
ČOI je v tomto případě oprávněna pouze posoudit, zda byly splněny povinnosti, které podnikateli vyplývají z ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Mezi to však nepatří skutečnost, zda byla reklamace ne/oprávněně zamítnuta, nebo otázky náhrady škody, pokud k ní v průběhu reklamace došlo.
Co se týká náhrady škody, je tento nárok nutné odlišovat od nároků, které má spotřebitel z vadného plnění. Nárok na náhradu škody je založen na deliktním jednání jiné osoby. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku (v tomto případě vyřízení reklamace), nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Toto pravidlo vychází z ustanovení § 2944 občanského zákoníku. Spotřebitel by měl být schopný prokázat, že ke škodě došlo v průběhu reklamace. Jako důkaz může posloužit protokol o převzetí věci do reklamace.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Pokud se s ním na výši škody nedohodnete, může ji určit soud.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.