Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:170
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#60888Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2022, před 2 lety

Stanislav Hokeš

Znění stížnosti

Slova zájezdu v 374 1234 dobrý den dnes mi přišla od vás odpověď na reklamaci kterou nejsem spokojen při příletu do Řecka jsme na letišti obdrželi od delegátky papír popisem hotelu kde nandala číslo to je tam bylo napsané autobus x32 do hotelu White dreams takže jsme do něj sedli delegátka nás tam i počítala autobuse počet lidí souhlasil tento hotel i vyslovila V jakém pořadí bude příjezd hotelu jen totiž v autobuse i ten náš hotel vyslovila ale jen nechápu reklamaci že jste jí neuznali že to je naše chyba když nás autobus a i počítala pokud bysme tam byly navíc v tomto autobuse tak snad jiné souhlasí počet lidí což v jiném autobuse V kterém jsme měli sedět by jí chyběly dva lidi takže to zcela nechápu ale i tak respektuji co jste napsali na reklamaci ale abych pravdu řekl tak to nechápe plno mých známých protože všichni co lítají s vámi vědí že je v autobuse počítají a nebo oslavují jména ze smlouvy takže děkuji s pozdravem hokeš Stanislav


Požadované řešení

Tak bych byl rád kdybyste se na to ještě podívali protože tohle opravdu nebyla naše chyba a víte to moc dobře autobusu se lidi ještě počítají proč jsme teda v autobuse ne přebývali a v druhém autobuse jí nechyběly dva lidi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 12:44, před 2 lety

Vzhledem k pochybení delegátky na letišti, která podala špatné informace a spotřebitel se na základě těchto informací řídil, může spotřebitel podle nás požadovat přiměřenou slevu anebo náhradu škody způsobenou informací nebo radou dle § 2950 občanského zákoníku. Případná výše škody se bude odvíjet od doby, kterou spotřebitel ztratil vzniklým "chaosem", kdy byl zavezen do špatné oblasti a musel podstupovat cestu zpět na správný hotel, přičemž mu tato situace vzala část času ze zakoupené dovolené.

Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:53, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.