Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, od kdy nezastavuje vlak v železniční zastávce?
Dnes 27.9. ve 13,06 hod. měl v Nebanicích zastavit vlak směřující do Chebu. Čekal jsem zde na nástupišti za deště od 13.00 hod. Když v přibližné době co měl přijet vlak jsem šel po nástupišti aniž bych byl hlášením upozorněn, že přijede vlak, tak tento kolem mě jen projel bez známky zastavení.
Jak je toto možné, to jsou služby lidem, to se musí stopovat i vlak?
nezastavení ve stanici kde stojí osoby na nástupišti v malé obci kde není pravděpodobnost žádného pohybu osob bezdůvodně.
Žádám potrestání strojvůdce a sdělení jak byl potrestán.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.