Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60897Pruvodci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2022, před 2 lety

david hercik

Znění stížnosti

27.9.2022 jel jsem z radotina do revnic v 12.10hod byl to revnicak pani pruvodci mi kontrolovala listek na jedno mi v vsenorech rekla at vystoupim ze mam falesny listek a ze jsem si to stipnul v autobuse rvala pome jak pominuta tsk jsem vystoupil ale listek nevratila ze bude volat kolegum.


Požadované řešení

rad bych to vyresil pan hercik


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 12:42, před 2 lety

Společnost České dráhy ve svých podmínkách uvádí následující:
Pokud cestující nepředloží při kontrole dokladů v průběhu plnění přepravní smlouvy platnou jízdenku
nebo související cestovní doklad včetně souvisejících navazujících dokladů z příčin na jeho straně,
zaplatí jízdné, na které prokáže nárok, z nástupní do cílové stanice. Nelze-li bezpečně zjistit nástupní stanici, je cestující povinen zaplatit jízdné z výchozí stanice vlaku, případně z pohraničního bodu. Pokud cestující nezaplatí na místě požadovanou částku může být vyloučen z přepravy v nejbližší vhodné stanici.

K chování průvodčího:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující ke společnosti České dráhy může spotřebitel podávat prostřednictvím formuláře, který nalezne zde: https://www.cd.cz/kontaktni-formular/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.