Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
dobry den ppodavam stiznost na praci vasich operatoru,jsou arogantni a a lzou. chtel jsem od vas pevny internet chyba byje v tom ze technik ktery my instaloval pevnou linku na intarnet my nedal modem a rekl my ze my prijde do 2 dnu . a pan nahlasil ze mam svum modem doma jenze ten se nada pripojit protoze nema ADS a DSL.takze jsem cekal tyden na modem ale nic neprislo tak jsem vovlal na vodafone operatorovi ktery my zdelil ze ho posle do 2 dnu opet nic cekla jsem 3 dny.tak jsem volal znovu vasemu operatorovi ze chci smlouvu zrusit tem e ubespecil ze to zrusi .po mesici my pri faktura za sluzby tak jsem vovlal znovu a dalsi operatom my rekl ze to zrusi a ze nema nic platit tak jsem nic neplatil v domeni ze je to zruseno.pod dvou mesicich my prislo vyuctovani 965 kc.tak jsem znovu volal na operaroty ale je to na mrtvem bode kazdy rika neco jineho a este lzou ze tam zadne hovory nejsou a este jsou arogantni.vovlal jsem nekolikrat ale bez uspechu takze mam platit za slubu kterou vubec nemam nechapu kde je chyba.hovory se prece nahravaji tak tam museji byt.uz se to tahne 3 mesice a neni toho konec. peter zigmund cislo sluzby ****
internet 20 mgbit
chci ukoncit smlouvu bez placeni sluzby kterou vubec nemam
|
Tweet |
U společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty (nejedná-li se o odstoupení), která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.
Jelikož však spotřebitel žádal o zrušení služby způsobem uvedeným výše, jednání zaměstnance zavazuje podnikatele (v tomto případě společnost Vodafone a.s.). Dle § 166 Občanského zákoníku, tedy slíbené zrušení je pro podnikatele závazné a následné účtování za zrušený tarif je neobjednaným plněním. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétní služby uzavřena a nebyla zrušena.
Spotřebitel může reklamovat vyúčtování přímo u operátora, neboť se v něm objeví částka za tarif, který zrušila.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Zigmunde, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.