Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Zaplatila jsem za dopravu na konkrétní den, ale nedodrženo. Svedeno na dopravce a odmítnutí s dopravcem řešit.
Náhrada - kompenzace
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Kocábová,
děkuji Vám za Vaši zprávu a za vzniklou situaci se Vám velice omlouvám.
Tento případ ráda ověřím, ovšem požádám Vás o uvedená referenčního údaje, tedy čísla objednávky nebo dokladu.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Jedná se o objednávku číslo ***.
Dobrý den, paní Kocábová,
děkuji Vám za Vaši zprávu a za doplnění informace.
Za zpoždění Vaší objednávky se Vám znovu velice omlouvám a vzhledem k ceně objednávky, bych Vám tímto ráda nabídla kompenzaci dopravy, tedy dárkový poukaz, v hodnotě 50 Kč, který můžete na našem e-shopu využít. Můžeme se tímto způsobem domluvit?
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Dobrý den,
děkuji za poukaz a přeji příjemný den.
Kocábová
Dobrý den, případ byl vyřízen, dále nemáme co sdělit. Děkuji
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.