Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Využíváme pevné internetové připojení od operátora O2 - Internet Optimal+.Zároveň na této lince používáme iternetovou telefonii od jiného poskytovatele.Před nějakou dobou začal O2 neustále měnit IPadresu a tyto změny znemožňují používat internetové telefonování.
Jedinou možností je zaplatit poplatek za pevnou IP adresu 99,-Kč bez DPH měsíčně.Je divné platit za neměnění něčeho, tedy za žádnou činnost.Podle mě je účel poplatku a neustálých změn IP adresy omezit konkurenci.
Odstranění absurdního poplatku za něměnění IP adresy - Poplatek za pevnou IP adresu.
|
Tweet |
Společnost se svých podmínkách nezavazuje k poskytování stálé IP adresy. Technické důvody této skutečnosti spíše vysvětlí společnost. Pokud je tedy standardní, že ke změnám adresy dochází, je možné za zdržení se provádění těchto změn sjednat poplatek. Právně jednat lze aktivně i pasivně.
Pěkný den Pavle,
u pevného internetového připojení může docházet ke změnám IP adresy. Proto je možné této změně předejít aktivaci doplňkové služby Pevná IP adresa. Veškeré další informace a podmínky jsou dostupné v následujícím odkaze:http://bit.ly/1fjyw10. Jejich změnu či možnost zrušení pravidelného měsíčního poplatku za tuto doplňkovou službu aktuálně neplánujeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Tímto stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.