Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6091Poplatek za stálou IP adresu u internetového připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2015, před 10 lety

Pavel Kachlík

Znění stížnosti

Využíváme pevné internetové připojení od operátora O2 - Internet Optimal+.Zároveň na této lince používáme iternetovou telefonii od jiného poskytovatele.Před nějakou dobou začal O2 neustále měnit IPadresu a tyto změny znemožňují používat internetové telefonování.
Jedinou možností je zaplatit poplatek za pevnou IP adresu 99,-Kč bez DPH měsíčně.Je divné platit za neměnění něčeho, tedy za žádnou činnost.Podle mě je účel poplatku a neustálých změn IP adresy omezit konkurenci.


Požadované řešení

Odstranění absurdního poplatku za něměnění IP adresy - Poplatek za pevnou IP adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 14:03, před 10 lety

Společnost se svých podmínkách nezavazuje k poskytování stálé IP adresy. Technické důvody této skutečnosti spíše vysvětlí společnost. Pokud je tedy standardní, že ke změnám adresy dochází, je možné za zdržení se provádění těchto změn sjednat poplatek. Právně jednat lze aktivně i pasivně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2015 18:04, před 10 lety

Pěkný den Pavle,
u pevného internetového připojení může docházet ke změnám IP adresy. Proto je možné této změně předejít aktivaci doplňkové služby Pevná IP adresa. Veškeré další informace a podmínky jsou dostupné v následujícím odkaze:http://bit.ly/1fjyw10. Jejich změnu či možnost zrušení pravidelného měsíčního poplatku za tuto doplňkovou službu aktuálně neplánujeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:28, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 14:58, před 10 lety

Tímto stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.