Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
V červnu jsem zakoupil na Lidl shop hodinky jako dárek, po dvou měsících jsem je rozbalil zjistil, že nejdou. Bylo mi sděleno, že bez uvedení telefonního čísla uvedeného v původní objednávce (nikoliv čísla vedeného v mém zákaznickém účtu) mi reklamaci odmítají přijmout prý z důvodu ochrany osobních údajů a zboží prý ani nemohu zaslat k reklamaci na adresu sídla společnosti, tam údajně reklamaci nikdo nepřijme.
S ohledem na to, že odmítli přijmout reklamaci, využil jsem svépomoci a hodinky nechal v hodinářství opravit, prodávajícího jsem žádal o náhradu nákladů, nicméně společnost nereaguje.
Náhrada vynaložených nákladů spojených s uvedením věci do bezvadného stavu.
|
Tweet |
Stížnost řešena pod č.60932. Z důvodu duplicity uzavíráme.
Dobrý den, již jsme se ke stížnosti vyjádřili pod číslem. 60932. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.