Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Jako majitel dvou telefoních čísel jsem dne 15.1.2015 podal na pobočce Vodafone Znojmo vyplněný formulář"Dohoda o převodu práv a závazků pro nefiremní zákazníky",kde jsem žádal o převedení vlastnického práva jednoho z tel.čísel na syna,neboť jeho ukončení studií vedlo k následující samostatnosti v placení vyúčtování.Tento formulář byl doplněn plnou mocí potvrzený notářem ze strany syna k povolení jednat mou osobou o převodu tel čísla.Ve formuláři bylo jasně a čitelně uvedeno pouze jeho číslo.
Dne 24.2.2015 jsem obdržel zprávu,že bylo převedeno i telefoní číslo moje.Tedy nemám žádnou možnost nyní se svými údaji disponovat.Při dotazu s operátorem mi bylo sděleno,že došlo k chybě ze strany pracovníků vodafone.A k nápravě může dojít pouze stejným ovšem obráceným postupem tedy znovu vyplnění formuláře.To znamená znovu vyběhat plnou moc ,potvrdit notářem a odeslat synovy,aby jej mohl na své pobočce podat.Navíc mi vznikly výdaje,kdy jsem musel tuto záležitost řešit odjezdem z pracovní činnosti ze zahraničí.Po dotazu na operátora ,kdo je za neoprávněné převedení mého čísla odpovědný mi bylo řečeno,že jistí pracovníci oddělení.Jací nebylo sděleno.
Dohoda o převodu práv a závazků pro nefiremní zákazníky
Prošetřit neoprávněné převedení čísla a odpovědnou osobu sankciovat.Výsledkem informovat zákazníka.
|
Tweet |
Pokud společnost nebyla pověřena k takovému jednání, jedná se o její pochybení, které by měla napravit bez zbytečného odkladu na své náklady a bez dodatečných požadavků na dodání určitých dokumentů. V podstatě by se tedy měl u zmíněného konkrétního čísla obnovit předchozí stav.
Dobrý den, pane Šlapeto,
mrzí mě, že došlo k takové chybě z naší strany a omlouvám se za ni.
Bohužel touto cestou nemáme možnost prověřit, co se stalo a jak to napravit. Reklamaci můžete podat i online, a to přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové z Reklamačního oddělení určitě vše prověří.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vážený pane Ullmanne.
Vaše omluva je pro mne nedostačující.Jestli že jste pověřen za společnost reagovat na mou stížnost a uznali jste pochybení z Vaší strany,které jste stvrdil omluvou k mé osobě,pak jste dle mého mínění seznámen s problémem.
Jak jsem se již ve stížnosti zmínil,náprava je řešena opačným způsobem.
Tedy znovu vyplnění formuláře a vše ostatní(plná moc apod.)Což jsem byl nucen co nejdříve udělat,abych měl přístup na svůj účet.Tečka vyřízeno.
Jasně žádám zjištění viníka a odpovědnou osobu sankciovat.A to spadá už do Vašich vnitřních záležitostí tj.věc prošetřit.
Svou stížnost jsem podal prostřednictvím dTestu a nevidím důvod proč mám opakovat stížnost jinou cestou.Pokud mě nyní neujistíte,že není možnost viníka za neoprávněné převedení čísla zjistit,stává se pro mne Vaše společnost nedůvěryhodnou a uzavření budoucí smlouvy svým podpisem nepotvrdím.
Jan Šlapeta
Dobrý den, pane Šlapeto,
v tomto případě vám opravdu neumím vyhovět a hned vysvětlím, proč tomu tak je.
Všechny zákaznické dotazy a stížnosti řešíme přes naše oficiální komunikační kanály, což je on-line zejména Centrum péče a Reklamační formulář. Je to z toho důvodu, že touto cestou máme možnost zákazníka ověřit a řešit tak jeho dotaz či stížnost konkrétně.
Protože stránky dTestu jsou stránky třetí strany, kde nemáme možnost po zákazníkovi chtít údaje pro ověření (telefonní číslo a heslo), nemůžeme zde řešit konkrétní situace. Je to pro ochranu zákaznických dat, pouze na základě telefonního čísla si nemůžeme dohledávat informace o zákaznících. Můžeme tu poradit obecně nebo zákazníky nasměrovat na naše oficiální kontaktní kanály.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den.
Obrátím se na Reklamační oddělení.Výsledek stížnosti a
postavení společnosti k ní veřejnost budu informovat.
Jan Šlapeta
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Předchozí stav obnoven.Vypátrat odpovědnou osobu je nemožné.Po telefonickém pátrání si mne přehazovali jako horký brambor.Stane-li se něco podobného,navždy od této společnosti odejdu.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
Bude-li spotřebitel potřebovat další konzultaci, může se obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.