Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#60947Technické problémy Z-Box

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2022, před 2 lety

Tereza Cvachová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží do Z-Boxu, který ale nelze otevřít, kvůli technickým problémům.
Komunikovala jsem se zasilkovnou přes telefonickou podporu. Stále se jen vymlouvali na to, že důvodem je reinstalace a restartovaní mobilního telefonu. Samozřejmě i po těchto krocích to nefungovalo. Když jsem žádala o prodloužení či změnu zásilkovny, bylo mi řečeno, ze mám zkusit co mi poradili. Mezi tím mi ale vypršela doba vyzvednutí a balíček se samozřejmě vrací k dodavateli.

Cítím velké zklamání ze strany zásilkovny. Nechápu na co je telefonní podpora, když člověku nedokážu v nouzi pomoci.


Produkt

Trasovací číslo: 8326109655, na jméno Tereza Cvachová


Požadované řešení

Žádám o vracení finančních prostředků nebo slevy pro využití služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2022 12:55, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání tak, aby kupující věc mohl převzít. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 08:22, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.