Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem si zboží do Z-Boxu, který ale nelze otevřít, kvůli technickým problémům.
Komunikovala jsem se zasilkovnou přes telefonickou podporu. Stále se jen vymlouvali na to, že důvodem je reinstalace a restartovaní mobilního telefonu. Samozřejmě i po těchto krocích to nefungovalo. Když jsem žádala o prodloužení či změnu zásilkovny, bylo mi řečeno, ze mám zkusit co mi poradili. Mezi tím mi ale vypršela doba vyzvednutí a balíček se samozřejmě vrací k dodavateli.
Cítím velké zklamání ze strany zásilkovny. Nechápu na co je telefonní podpora, když člověku nedokážu v nouzi pomoci.
Trasovací číslo: 8326109655, na jméno Tereza Cvachová
Žádám o vracení finančních prostředků nebo slevy pro využití služby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání tak, aby kupující věc mohl převzít. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.