Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#60948Nedoručení balíku na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2022, před 2 lety

Robert Fila

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera mi měl být doručen balík na adresu Slévačská 905 / DV7406002018F /, který jsem potřeboval na narozeninovou oslavu. Ve 13.30 jsem řidiči volal v kolik hodin bude zásilka doručena, bylo mi řečeno, že určitě přijede mezi 14,30-15,00, v 16 hod. jsem opakovaně volal a řidič mi nebral telefon.Nevím jestli toto chování řidičů je normální, ale opakovaně se mi stalo, že balík nebyl doručen a musel jsem ho následně vyzvedávat na poště.Dnes mi opět nezvedá telefon 705626249.


Produkt

doručení balíku na dobírku / DV7406002018F /


Požadované řešení

To nechám na Vás, ale dostatečné řešení, aby se tomu jen nezasmál a příště to neudělal znovu, např. finanční postih.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2022 12:59, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.