Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60951Požiadavka na zaplatenie zrušenej poistky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2022, před 2 lety

Kamil Daniš

Znění stížnosti

Dobrý deň,
dňa 10.3.2022 som podal emailom výpoveď poistnej zmluvy povinného poistenia vozidla ku koncu poistného obdobia (k 29.4.2022). Zároveň som u ČPP uzavrel novú poistku od 30.4.2022, ktorú som uhradil a je platná. ČPP však pôvodnú poistku nezrušila a požaduje aj úhradu za 3 mesiace pôvodnej poistky, než ju zrušila z dôvodu nezaplatenia a pokutu. Dvakrát som opakovane posielal kópiu výpovede a vysvetlenie, jediná komunikácia z ich strany je, že to odovzdajú na príslušné oddelenie. žiadna ďalšia komunikácia.

Svoje povinnosti som splnil, výpoveď podal v termíne, platné poistenie mám. V prípade škody by poisťovňa navyplatila plnenie z 2 postiek, takže žiadaľ ich paralelné zaplatenie je absurdné.

Toto je žiaľ už druhá negatívna skúsenoť s touto poisťovňou, v roku 2019 trvala likvidácia mojej škody na aute z povinného ručenia ich klienta 9 mesiacov, kedy rovnako nekomunikovali a až som im pohrozil právnikom, tak sa to pohlo.


Požadované řešení

Zrušenie požiadaviek na plathu poistného aj požadovanej pokuty v 100% výške


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2022 13:18, před 2 lety

Pokud byla výpověď doručena v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami, je povinností pojišťovny přijetí výpovědi písemně potvrdit s uvedením termínu, kdy pojistná smlouva končí. Obecně platí, že nelze požadovat další platbu za již zaplacenou službu nebo zboží.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.

Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.