Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:793
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#60960Nedostatečné označení produktu - osvěžovač vzduchu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2022, před 2 lety

Jan Wolf

Znění stížnosti

Tento týden jsem si v Lidlu koupil papírový osvěžovač vzduchu do auta od italské společnosti Zobele Holding S.p.A. (nejedná se o klasický stromeček W5, který máte běžně v sortimentu).

Pročetl jsem si celý obal výrobku a bohužel nemůžu dohledat informaci o datu spotřeby. Na výrobku je natištěný datum MAN 25/07/2022 (tedy produkční datum), avšak žádná informace o trvanlivosti, či jak dlouho výrobek po datu spotřeby vydrží.

Jak dlouho takový výrobek vydrží? Nebo si to mám vyložit, jakože je výrobek v zabalené formě trvanlivý navždy? Nejedná se o pochybení výrobce?

Prosím o uvedení na pravou míru, předem moc děkuji.


Produkt

Osvěžovač do auta - vanilla (Zobele Holding S.p.A, 8008090608429)


Požadované řešení

Uvedení na pravou míru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2022 16:35, před 2 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobků a o nebezpečí, která vyplývají z nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. Informace musí být poskytnuty v českém jazyce nebo v podobě symbolů (piktogramů), které musí být srozumitelné, čitelné a úplné, popřípadě je prodávající povinen na požádání vysvětlit nebo vhodně zpřístupnit jejich význam.(§ §9, 11 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2022 08:39, před 2 lety

Dobrý den, pane Wolfe, v tomto případě Vám doporučíme, abyste se obrátil na naši zákaznickou linku, kde kolegové informace ověří. My zde na dTestu tuto možnost nemáme. Za komplikace se omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 23:48, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 16:31, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.