Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Velice neslušné jednání zákaznického centra společnosti Zásilkovna. Skoro týden leží objednané zboží na depu a nejsou schopni ho doručit, ani mi umožnit si pro zboží nekam dojet. Komunikace z jejich strany je naprosto nulová a zákaznické centrum odesílá pouze odpovědi které nemají hlavu a patu a neřeší váš požadavek. V současné době mi takto na depu leží již skoro týden tři zásilky za né málo peněz, ale bohužel to nikdo i po několika kontaktování nijak neřeší. Celkem mě to mrzí. Musíme kvuli tomu zrušit odjezd na hory.
Nedodané zboží
Urychlené doručení zboží dle domluvy a obchodních podmínek společnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.