Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
1) Při doručování zboží před přibližně 2 týdny byl řidič z PPL hrubý a sprostý z důvodů neočíslovaného domu, přitom na mě měl telefonní kontakt. Bylo mi velmi sprostě řečeno, že další zásilku mi nedoveze, pokud na domě nebude číslo. Poté jsme tedy na dům pevně číslo přidělali, číslo bylo do té doby jen opřené o okno a občas spadlo.
2) Dnes 27.2.2015 mi měl ten samý řidič mezi 8-10 hodinou doručit další zásilku, od 8 hodin jsem čekala a koukala z okna, abych včas vyšla a řidič nemusel čekat, kolem půl 10 jsem viděla PPL dodávku jak jen projela okolo domu a řidič ani nepřibrzdil. Přibližně 10 minut poté mi přišel e-mail, že doručení zásilky nebylo úspěšné.
1) Odškodné za jednání řidiče PPL.
2) Aby se chování řidiče už příště neopakovalo.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Nikde není přesně stanoveno, jak by se zaměstnanci měli k zákazníkům chovat. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Co se týká nesplnění povinnost dodat, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.