Společnost


Philip Morris ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60974Marlboro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2022, před 2 lety

Silvia Rücker Rücker

Znění stížnosti

Dobrý den,
S manželem kouříme cigarety marlboro už dlouhá léta. Nevím jak je to s jinýma značkama, ale čím jsou cigarety dražší, tím horší je kvalita!! V každé krabičce je minimum deset cigaret s takovým kořenem, že vyrůstajíci strom by mohl závidět, takže polovina cigarety je fuč!
Vím že si řeknete, že mně nikdo nenutí to kupovat a ničit si zdraví a o peněžence nemluvě, ale kdyby nebylo kuřáků, vy by jste neměli co prodávat a tím pádem ani práci!
Takže prosím o dodržování kvality, tak jak propagujete, ale skutek utek! Vždyť proč by jste něco dělali pro závislé na nikotínu?!
S pozdravem Rücker Silvie


Požadované řešení

Zvýšení kvality! A nebylo by od věci kompenzace za mnohaleté kupování zajíce v pytly v podobě slevy na značku cigaret Marlboro. Popřípadě i když tomu nevěřím, že se bude někdo unúvat řešit to. Dík


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 09:33, před 2 lety

Podle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že pokud zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti a nehodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle užívá, je věc vadná. V takovém případě je vhodné, aby ji spotřebitel reklamoval.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 08:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.