Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60977Pokažená dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2022, před 2 lety

Lucie Pazourková

Znění stížnosti

Přes invii jsme letěli na Kapverdské ostrovy- Sal, která nás stála dost peněz, vybrali jsme si hotel s nálepkou “nejluxusnější hotel”. Bohužel ale druhý den přestala téct voda v celém areálu. Nemohli jsme se umýt, spláchnout záchod, vyčistit zuby a další věci, který patří ho základní hygieny. Já přijela se zánětem močových cest, tudíž jsem potřebovala zvýšenou hygienu, ne se bát, že na nespláchnutých záchodech do toho chytím nějakou bakterii.
Další den voda začala téct, tak jsme se vydali do oceánu, bohužel po půl hodině zase téct přestala. Celý den být od soli není úplně nic příjemného, měla jsem z toho vyrážku po celém těle.
Na problém s vodou jsme se už první den byli ptát personálu na recepci, ale větší nepříjemnost a odměřenost jsme nezažili. Spíše jsme od nich čekali omluvu, pochopení a nějakou snahu, jako například donést na všechny obsazené pokoje kanystry s vodou pro spláchnutí záchodů a vyčištění zubů.
Na dovolené za desítky tisíc byla dovolená, kde byli podmínky horší než v jakémkoliv kempu.
Mohla bych tu vyjmenovat další věci, které bysme očekávali na tak drahé dovolené jako samozřejmost (např. po dlouhém letu a příletu ve večerních hodinách mít na pokoji pitnou balenou vodu, mít pro dvě osoby dvě přikrývky, po požádání o popelník na terasu jsme žádný do konce dovolené nedostali, osušky za vratnou kauci se vydávali na jednom místě od určitého času, personál měl vždy třičtvrtě hodiny zpoždění)


Produkt

Kapverdské ostrovy- SalČíslo smlouvy: 02041985


Požadované řešení

Za vzniklé problémy požaduji finanční kompenzaci nejméně 15% z ceny zájezdu. Pokud Vám můj návrh nebude vyhovovat, nedělá mi problém řešit problém právně nebo za pomocí televize.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 09:53, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 08:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.