Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
NEOPRAVNĚNÉ PLATBY ,JIŽ DŘIVÉ 8X NEOPRÁVNĚNÁ PLATBA MĚSÍC ZAŘI 3X 21.9 -563,22KČ,20.9 4X -592.86KČ,19.9 1X -592,86KČ, a DNES 2.10 -592,86KČZNOVU,NAPSANA STÍŽNOST PŘIMO NA BENAUGHTY,POŽADAL JSEM O ZRUŠENÍ PLATEB A ZRUŠENÍ MEHO UČTU A NIC SE NESTALO CHVILY NIC SE NEDĚLO A VČERA TO ZAČLO ZNOVU.
SEZNAMKA PLATBA ZA TYDENI VIP ČLENSTVÍ,KTERÉ VUBEC NEFUNGUJE.
VRACENI PENĚZ.
|
Tweet |
Společnost Kaleton Web s.r.o. provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby.
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (559/37 Obchodna Str., Bratislava, 811 06, Slovakia), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Pokud však zadržuje podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (tedy nedošlo k registraci a tak podobně), jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.