Společnost


Kaleton Web s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60983NEDOVOLENY ODBĚR PLATBY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2022, před 2 lety

jan suga

Znění stížnosti

NEOPRAVNĚNÉ PLATBY ,JIŽ DŘIVÉ 8X NEOPRÁVNĚNÁ PLATBA MĚSÍC ZAŘI 3X 21.9 -563,22KČ,20.9 4X -592.86KČ,19.9 1X -592,86KČ, a DNES 2.10 -592,86KČZNOVU,NAPSANA STÍŽNOST PŘIMO NA BENAUGHTY,POŽADAL JSEM O ZRUŠENÍ PLATEB A ZRUŠENÍ MEHO UČTU A NIC SE NESTALO CHVILY NIC SE NEDĚLO A VČERA TO ZAČLO ZNOVU.


Produkt

SEZNAMKA PLATBA ZA TYDENI VIP ČLENSTVÍ,KTERÉ VUBEC NEFUNGUJE.


Požadované řešení

VRACENI PENĚZ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 10:25, před 2 lety

Společnost Kaleton Web s.r.o. provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (559/37 Obchodna Str., Bratislava, 811 06, Slovakia), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Pokud však zadržuje podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (tedy nedošlo k registraci a tak podobně), jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2023 23:53, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.