Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60987Ohroženî

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2022, před 2 lety

Marie Zikanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes ráno v 5:30 nás řidič autobusu č. 603 (označení autobusu 8961) přímo a záměrně ohrozil, když jsme jej v povoleném úseku chtěli v klidu předjet a on - aby nám v tom zabránil - do nás bez okolů najel a chtěl nás ze silnice vytlačit. Díky pohotové reakci mého manžela jsme vyvázli z této ZÁKEŘNÉ a ZÁMĚRNÉ ŽIVOT OHROŽUJÍCÍ situace. Ráda bych tímto upozornila, že tento Vámi zaměstnaný řidič úmyslně a vědomě ohrozil řidiče, který mu k tomu nezavdal sebemenší důvod.


Požadované řešení

Z důvodu nebezpečného řidiče doporučuji adekvátní postih.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 12:07, před 2 lety

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR na porušování dopravních předpisů.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 08:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.