Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6099Notebook MSI GP70 2PE -008CZ Leopard 17,3"/i7- 4700HQ/8GB/128GB

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2015, před 10 lety

Martin Gryč

Znění stížnosti

Dobrý den,
Rád bych vás seznámil s mým problémem ohledně mého NT zakoupeného 20.8.2014 u společnoti CZC.Závada se projevuje tak,že po spuštění NT
se během 1 minuty zvíší teplota CPU na 90-100 stupnů celsia.Bez jakékoli spuštěné aplikace.NT používám na tvrdé podpožce(Stůl)
S tím souměrně je větráček využit na 100 procent svého výkonu.
Tento problém je viditelný již za krátkou dobu po jeho spuštění.
Vadu jsem zpozoroval cca po 4 měsících.Tuto závadu pozoruji v programu od MSI-na sledování výkonu a teplot PC.Nyní již po druhé zamítnuté reklamaci k uvedenému problému žádám o řešení zde.
Zdělení technika CZC byla přes to 2x stejná-Nebyla nalezena žádná závada.
NT byl testován technikem i antivirovým programem.


Produkt

Notebook MSI GP70 2PE -008CZ Leopard


Požadované řešení

Tento Notebook je v zaruce a očekávám opravu,nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 09:56, před 10 lety

Jestliže byla reklamace již 2x zamítnuta a nepodaří se stranám najít společné řešení, doporučujeme spotřebiteli vypracování znaleckého posudku, který se bude zabývat povahou a existencí vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Před přistoupením k vypracování znaleckého posudku, se strany mohou domluvit například na zaslání fotografií, videa, případně jiných důkazních prostředků, které výskyt uvedené závady zaznamenávají. Tyto materiály by mohly společnosti napomoci k odhalení příčiny závady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2015 09:48, před 10 lety

Dobrý den Gryči,

prosím o video či znalecký posudek. Autorizovaný servis vyhodnotil NTB jako bez závady.

Děkuji za pochopení

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.4.2015 07:42, před 10 lety


Martin Gryč

Hodnocení:

Komentář: Vyřešeno osobně - sw problém.
Velice bych chtěl poděkovat dTestu za laskavost a aktivní pomoc při pátrání problému.
Hezký den
Martin Gryč