Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60990Nejel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2022, před 2 lety

Lada Vlas

Znění stížnosti

Dne 1.10.2022 jsem musel jet do práce ale linka vůbec nejela byla to linka 634 která měla mít odjezd 6 hodin a 18 minut od Frenštát u škol já měl v práci problém proto že jsme byli domluveni na tu dobu a autobus nikde máte tam pěkný bordel když nejezdíte jak máte nikdo nic ani proč nejel nebo co se stalo chcipl pes žádna omluva žádne vysvětlení potom nevím na co je ta světelná tabule máte tam bordel.


Požadované řešení

CHCI ODPOVĚD PROČ AUTOBUS NEJEL


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 10:35, před 2 lety

Spotřebitel má podle § 2553 odst. 1 při zpoždění pravidelné přepravy osob vůči přepravci práva stanovená přepravním řádem, přičemž vyhláška o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu v § 40 odst. 1 písm. a) má cestující právo při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného.

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 08:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.