Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes v neděli 2.10.2022 jsem byl v Děčíně na Litomeřické v myčce cca v 17:20h a myčka mě poškodila zadní stěrač okna. Prosím buď kompenzaci za nový stěrač a opravu. Na kamerach bude jasne vidět že auto jelo dovnitř bez poškozeného stěrače a ven s poškozeným..
Benzina Děčín, Litoměřický ulice.
Náhrada nákladů na opravu.
|
Tweet |
Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). Pokud spotřebitel dodržel všechny pokyny provozovatele a myčka přesto poškodila jeho vůz, může spotřebitel požadovat náhradu škody po provozovateli myčky. Vzniklou škodu je třeba vždy náležitě zdokumentovat.
Provozovatel je povinen uhradit škodu ve skutečné výši. Škodu se hradí v penězích, pokud o to poškozený požádá. Jinak se hradí škoda uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.