Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60999Poškození auta Automyčkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2022, před 2 lety

Michal Potluka

Znění stížnosti

Dnes v neděli 2.10.2022 jsem byl v Děčíně na Litomeřické v myčce cca v 17:20h a myčka mě poškodila zadní stěrač okna. Prosím buď kompenzaci za nový stěrač a opravu. Na kamerach bude jasne vidět že auto jelo dovnitř bez poškozeného stěrače a ven s poškozeným..


Produkt

Benzina Děčín, Litoměřický ulice.


Požadované řešení

Náhrada nákladů na opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2022 11:55, před 2 lety

Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). Pokud spotřebitel dodržel všechny pokyny provozovatele a myčka přesto poškodila jeho vůz, může spotřebitel požadovat náhradu škody po provozovateli myčky. Vzniklou škodu je třeba vždy náležitě zdokumentovat.

Provozovatel je povinen uhradit škodu ve skutečné výši. Škodu se hradí v penězích, pokud o to poškozený požádá. Jinak se hradí škoda uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 07:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.