Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V kamenném obchodě v Liberci jsem si zakoupil mobilní telefon za 5990 Kč. Po 10 měsících mi začal blbnout, ztrácel se signál, nenačítala se sim karta a padalo datové připojení. Odnesl jsem ho do prodejny, kde jsem žádal o reklamaci a opravu MT. Po přesně 30ti dnech se mi ozvali, že je telefon opraven. Na prodejně mi ho předali úplně vybitý, takže jsem si ani nemohl zkontrolovat stav opravy. Doma jsem po zapnutí zjistil, že jsou vady neodstraněny a telefon už vůbec nenačítal žádnou sim kartu. Hned jsem do prodejny volal a prodavač mi zdělil, ať sním zase přijdu, že to se mnou sepíšou. Druhý den jsem tedy hned ráno dorazil do prodejny (cca po 16 hodinách od převzetí MT) a znovu se telefon odeslal na reklamaci. Teď už jsem v reklamačním protokolu uvedl, že budu radši, když se reklamace vyřeší odstoupením od smlouvy.Po 23 dnech se telefonicky ozvali, že mi reklamaci neuznávají z důvodu poškození základní desky uživatelem a že mi MT opraví za částku 3400 Kč. Což jsem odmítl. Můj dotaz zní...Mám si převzít telefon z reklamace a podepsat jim na prodejně, že s reklamací a jejím závěrem souhlasím? Nebo se mám nejdřív nějak odvolat proti neuznané reklamaci? Je jasné, že při první reklamaci neshledali moje zavinění (vyměnily konektor koax. kabelu) a při druhé (která plynule navazovala na první a telefon jsem měl v držení jen pár hodin) shledali moje zavinění...Lze se nějak bránit? Předem děkuji za odpověď Lukáš
Lenovo S750 orange
odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |
V tomto případě by bylo nutné rozporovat odůvodnění reklamace a to zejména s odkazem na první reklamaci a oznámení o jejím nikoli řádném vyřízení bez zbytečného dokladu poté, co si spotřebitel mohl zkontrolovat stav zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.