Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#6101Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2015, před 10 lety

Lukáš Otradovský

Znění stížnosti

V kamenném obchodě v Liberci jsem si zakoupil mobilní telefon za 5990 Kč. Po 10 měsících mi začal blbnout, ztrácel se signál, nenačítala se sim karta a padalo datové připojení. Odnesl jsem ho do prodejny, kde jsem žádal o reklamaci a opravu MT. Po přesně 30ti dnech se mi ozvali, že je telefon opraven. Na prodejně mi ho předali úplně vybitý, takže jsem si ani nemohl zkontrolovat stav opravy. Doma jsem po zapnutí zjistil, že jsou vady neodstraněny a telefon už vůbec nenačítal žádnou sim kartu. Hned jsem do prodejny volal a prodavač mi zdělil, ať sním zase přijdu, že to se mnou sepíšou. Druhý den jsem tedy hned ráno dorazil do prodejny (cca po 16 hodinách od převzetí MT) a znovu se telefon odeslal na reklamaci. Teď už jsem v reklamačním protokolu uvedl, že budu radši, když se reklamace vyřeší odstoupením od smlouvy.Po 23 dnech se telefonicky ozvali, že mi reklamaci neuznávají z důvodu poškození základní desky uživatelem a že mi MT opraví za částku 3400 Kč. Což jsem odmítl. Můj dotaz zní...Mám si převzít telefon z reklamace a podepsat jim na prodejně, že s reklamací a jejím závěrem souhlasím? Nebo se mám nejdřív nějak odvolat proti neuznané reklamaci? Je jasné, že při první reklamaci neshledali moje zavinění (vyměnily konektor koax. kabelu) a při druhé (která plynule navazovala na první a telefon jsem měl v držení jen pár hodin) shledali moje zavinění...Lze se nějak bránit? Předem děkuji za odpověď Lukáš


Produkt

Lenovo S750 orange


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 14:42, před 10 lety

V tomto případě by bylo nutné rozporovat odůvodnění reklamace a to zejména s odkazem na první reklamaci a oznámení o jejím nikoli řádném vyřízení bez zbytečného dokladu poté, co si spotřebitel mohl zkontrolovat stav zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.