Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes opět nebyla přistevena plošina pro invalidního studenta jana čapka .plošina byla přistavena o0,5 hod. později A opět přišel pozdě do školy .jedná se o vlak který byl vypraven z tábora a do Českých budějovic přijel včas v 7:51 .Naše Objednávka byla vpořádku , vámi potvrzena, personál byl taky na místě ale plošina se dlouze sháněla .není to poprvé a rádi bychom se na služby které nabízíte chtěli spolehnout . Pro syna je toto stresová situace. Doufáme že se k celé situaci ČD v Českých budějovicích postaví zodpovědně a příště se už budeme moct na vaše služby opravdu spolehnout.
Děkuji Miroslav Čapek , otec Jana Čapka
Včasné přistavení plošiny pro invalidu
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.