Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla bych upozornit na to, že na pobočku pošty v Poděbradech se nedá dostat s kočárkem. Je tam sice zvedací plošina pro invalidní vozík, ale na tu mi nebyl umožněn přístup. Na poštu se dostanu jen díky dobré vůli kolemjdoucích mužů, kteří mi s kočárkem pomohou do schodů. Jednou jsem čekala asi 10 minut a žádná pomoc se nenašla. Kočárek jsem tedy s nejvyšším úsilím vydrncala až nahoru se strachem, že mi vyklouzne. Když jsem se poté paní na přepážce ptala, zda mohu použít plošinu, doporučila mi, ať požádám o pomoc nějakého silného muže, aby mi pomohl dolů. Jsem si jistá, že nejsem jediná maminka, která se kvůli schodům nedostane na poštu a chodi tam jen v nejnutnějším případě, nemluvě o seniorech používajících chodítko. Prosím tedy o zbudování bezbariérového přístupu na poštu.
Děkuji,
Lucie Davidová
Nemožnost přístupu na poštu v Poděbradech s kočárkem
Zbudování bezbariérového přístupu na poštu v Poděbradech
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.