Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#61011Přístup pro kočárky pošta Poděbrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2022, před 2 lety

Lucie Davidová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych upozornit na to, že na pobočku pošty v Poděbradech se nedá dostat s kočárkem. Je tam sice zvedací plošina pro invalidní vozík, ale na tu mi nebyl umožněn přístup. Na poštu se dostanu jen díky dobré vůli kolemjdoucích mužů, kteří mi s kočárkem pomohou do schodů. Jednou jsem čekala asi 10 minut a žádná pomoc se nenašla. Kočárek jsem tedy s nejvyšším úsilím vydrncala až nahoru se strachem, že mi vyklouzne. Když jsem se poté paní na přepážce ptala, zda mohu použít plošinu, doporučila mi, ať požádám o pomoc nějakého silného muže, aby mi pomohl dolů. Jsem si jistá, že nejsem jediná maminka, která se kvůli schodům nedostane na poštu a chodi tam jen v nejnutnějším případě, nemluvě o seniorech používajících chodítko. Prosím tedy o zbudování bezbariérového přístupu na poštu.
Děkuji,
Lucie Davidová


Produkt

Nemožnost přístupu na poštu v Poděbradech s kočárkem


Požadované řešení

Zbudování bezbariérového přístupu na poštu v Poděbradech


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2022 14:27, před 2 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.