Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61016Rozmražené výrobky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2022, před 2 lety

Martin Pačanda

Znění stížnosti

Dobrý den, jak je možné že Penny Market v Prostějově na Plumlovské prodává evidentně veškeré zboží v tomto případě už zkažené a znovu hluboce zamražené! Přes víkend nejeli mražáky kde byla teplota +23 stupňů kde výrobky jsou krajně nebezpečné zdraví při takové několika hodin vysoké teplotě a znovu opět zamraženo!! Dnes jsem koupil pizzu a následně ihned otevřel a nestačil se divit!! Okamžitě proběhla reklamace na místě a nechal si zavolat paní vedoucí která potvrdila že nejeli mražáky a vrátila mi peníze bez nějaké řádné omluvy! Apeluji o okamžitou nápravu a pravděpodobně to je na řešení i s Higienyckou stanicí.


Produkt

Rozmrazování a následně zmrazení výrobků


Požadované řešení

Pizza


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 13:20, před 2 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je možné zboží reklamovat, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.