Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, jak je možné že Penny Market v Prostějově na Plumlovské prodává evidentně veškeré zboží v tomto případě už zkažené a znovu hluboce zamražené! Přes víkend nejeli mražáky kde byla teplota +23 stupňů kde výrobky jsou krajně nebezpečné zdraví při takové několika hodin vysoké teplotě a znovu opět zamraženo!! Dnes jsem koupil pizzu a následně ihned otevřel a nestačil se divit!! Okamžitě proběhla reklamace na místě a nechal si zavolat paní vedoucí která potvrdila že nejeli mražáky a vrátila mi peníze bez nějaké řádné omluvy! Apeluji o okamžitou nápravu a pravděpodobně to je na řešení i s Higienyckou stanicí.
Rozmrazování a následně zmrazení výrobků
Pizza
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je možné zboží reklamovat, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.