Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, koupila jsem vysavač zn.Concept 18.12.2014,byl objednán přes internet na prodejnu OKAY-Bruntál. Hned od začátku špatně navíjel šňůru, 13.1.2015 jsem ho v prodejně, dala na reklamaci.Vysavač jsme převzaly 26.1. problém se šňůrou trval stále.Navíc se až po 3 použitích projevila velká prasklina kolem předního otáčecího kolečka,vys.saje tudy a je tedy nefunkční.Opět reklamace-13.2. a 19.2.byla vyřízena zamítnutím.Vedoucí řekl,že to bude řešit a ozve se a ani po mém telelefonickém dotazu se neozval.
Concept focus VP8130
Nejlépe vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo očekávané vlastnosti. Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnout v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Vážená paní Podešvová,
na základě Vašeho podnětu bychom se rádi vyjádřili k uvedeným reklamacím vysavače Concept Focus VP8130.
Dovoluji si na tomto místě shrnout Vaše dosavadní reklamace. První reklamaci č. 1092/15010048 jste uplatnila dne 13. 1. 2015, přičemž důvodem bylo to, že vysavač nenavíjí šňůru. Tato reklamace byla řádně vyřízena opravou výrobku dne 26. 1. 2015. Druhá evidovaná reklamace ze dne 13. 2. 2015 má číslo 1092/15020030, důvodem jejího uplatnění bylo opět špatné navíjení šňůry a prasknutí krytu okolo předního kolečka. Tato reklamace byla autorizovaným servisem zamítnuta z důvodu mechanického poškození.
Na základě Vašeho podnětu se celou situací zabýval náš reklamační specialista, který prověřil veškeré okolnosti případu. Po důkladném prošetření bychom Vám rádi umožnili odstoupení od kupní smlouvy. Podle našich informací jste již byla o způsobu vyřízení celé záležitosti telefonicky kontaktována. Dovoluji si Vás proto nyní pozvat k návštěvě prodejny OKAY 1092 Bruntál, kde s Vámi personál oproti vrácení vysavače, včetně veškerého příslušenství, sepíše odstoupení od kupní smlouvy a kupní cena výrobku Vám bude vrácena v zákonné lhůtě převodem na Váš účet.
Pevně věřím, že nabízené řešení pro Vás bude zcela vyhovující a i přes nastalé okolnosti zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, děkuji Dtestu za pomoc a kladné vyřízení reklamace.S pracovníky v Okay se domluvit nešlo až po napsání stížnosti sem to najednou jde.Najednou ochota,dokonce mi sami zavolali!nechápu proč to nešlo předtím, když jsem byla v právu.Vrátí mi peníze a to jen díky vám.
Do prodejny Okay již nezavítám ani pro baterky.A zn. Concept pro mě také skončila.Volala jsem i na jejich autorizovaný servis a nepomohli.
Takže ještě jednou Děkuji,
Podešvová