Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, stížnost na společnost Geis. Zakoupena lednice a myčka ve společnosti electroworld a poslána společností Geis. První lednice poškozena během přepravy, opakovaná zásilka měla být dodána během dneška (3.10.2022). Řidič tvrdí že na místě byl, ovšem ani nevolal a prý zvonil na špatný zvonek. Jediné volání dopravci bylo z mé strany, dopoledne v cca 9:20 aby mi včas zavolal abych byl spolehlivě doma. Domluva s řidičem i dispečinkem byla na 15h. Doma jsem v domluvený čas byl já i manželka. Druhý můj hovor byl v 16:20 ohledně toho kdy mám řidiče očekávat. Řidič že zapomněl zavolat a že už jede zpět na depo. Dále zaplacena služba výnos do bytu (posádka 2 lidí), přitom přijel jen samotný řidič. Prosím o radu jak dále postupovat ohledně kompenzace a odškodnění za nedodržení smlouvy a termínu dodání. Jelikož se jedná o lednici dochází ke kažení potravin. Děkuji
Doprava Geis
Kompenzace za zpoždění zásilky a nedodržení zaplacené služby.
|
Tweet |
Doručení balíku:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Zaměstnanec:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.