Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#61029Nedostatek pečiva.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2022, před 2 lety

Michael Dvořák

Znění stížnosti

Poslední dobou se stává, když přijdu do obchodu po sedmnácté hodině, tak veškeré košíky s pečivem jsou prázdné a tzv. rozpékárna už vytírá.
Myslím, že je spousta lidí kterým končí pracovní doba po 18. hodině a když si chtějí nakoupit pečivo, musí vzít za vděk pár zbytků oschlých nevzhledných kousků pečiva.
Nevím jak v ostatních pobočkách Billa, ale tato je konkrétně v Ústí nad Labem v Krásném březně.
Mám tuto prodejnu cestou domů tak se vždy zastavím.
Ale asi budu muset změnit trasu a nakupovat jinde.
Hezký den.


Požadované řešení

Můžete zavírat už v 18:00.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 13:23, před 2 lety

Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2022 14:18, před 2 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem,

BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 18:13, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 17:40, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.