Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Poslední dobou se stává, když přijdu do obchodu po sedmnácté hodině, tak veškeré košíky s pečivem jsou prázdné a tzv. rozpékárna už vytírá.
Myslím, že je spousta lidí kterým končí pracovní doba po 18. hodině a když si chtějí nakoupit pečivo, musí vzít za vděk pár zbytků oschlých nevzhledných kousků pečiva.
Nevím jak v ostatních pobočkách Billa, ale tato je konkrétně v Ústí nad Labem v Krásném březně.
Mám tuto prodejnu cestou domů tak se vždy zastavím.
Ale asi budu muset změnit trasu a nakupovat jinde.
Hezký den.
Můžete zavírat už v 18:00.
|
Tweet |
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.