Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6103Odmítnutá reklamace obuvi, vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2015, před 10 lety

Michal Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byl reklamovat obuv kterou jsem zakoupil v prodejne deichman hodonín 9.12.2014 a požadoval vrácení peněz. Vrácení peněz jsem požadoval z důvodu toho, že po krátkém používání a navíc jsem boty měl na nohou maximálně 10 krát se mi začala propadat podrážka, což ukazuje na nekvalitni obuv a myslím že by i po opravě byla nevhodna pro našeni. Po zadal jsem prodavačku po mem vysvětlení o vrácení peněz. Prodavačka to odmítla a řekla že obuv musí jít na opravu, že za tuhle vadu se peníze nevrací a jde opravit.Nechapu její rozhodnuti když podrážka je to nejdůležitější a pokud je jednou propadla tak myslím že jinak než ji celou vyměnit je nemyslitelne. Jedna se o obuv pánskou vycházku. Děkuji za kladnou odpověď.


Produkt

Pánský obuv celoroční, vychazkova, Memphis 1 312 903


Požadované řešení

Vrácení peněz, tj. 549 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2015 16:20, před 10 lety

V případě nesplněné jakosti při převzetí, která se projeví v prvních šesti měsících od převzetí věci, má spotřebitel právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží.

Zákon o ochraně spotřebitele přiznává možnost oprávněnost reklamace posoudit. Prodávající nebo jím pověřený pracovník má v souladu § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2015 10:07, před 10 lety

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 18:02, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.