Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem byl reklamovat obuv kterou jsem zakoupil v prodejne deichman hodonín 9.12.2014 a požadoval vrácení peněz. Vrácení peněz jsem požadoval z důvodu toho, že po krátkém používání a navíc jsem boty měl na nohou maximálně 10 krát se mi začala propadat podrážka, což ukazuje na nekvalitni obuv a myslím že by i po opravě byla nevhodna pro našeni. Po zadal jsem prodavačku po mem vysvětlení o vrácení peněz. Prodavačka to odmítla a řekla že obuv musí jít na opravu, že za tuhle vadu se peníze nevrací a jde opravit.Nechapu její rozhodnuti když podrážka je to nejdůležitější a pokud je jednou propadla tak myslím že jinak než ji celou vyměnit je nemyslitelne. Jedna se o obuv pánskou vycházku. Děkuji za kladnou odpověď.
Pánský obuv celoroční, vychazkova, Memphis 1 312 903
Vrácení peněz, tj. 549 Kč
|
Tweet |
V případě nesplněné jakosti při převzetí, která se projeví v prvních šesti měsících od převzetí věci, má spotřebitel právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží.
Zákon o ochraně spotřebitele přiznává možnost oprávněnost reklamace posoudit. Prodávající nebo jím pověřený pracovník má v souladu § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.