Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, má stížnost se týka akce utubering 2020. Tato akce na kterou vlastním dva lístky jeden Exclusive za 1199 kč a rodičovský za 199 kč akce se měla konat 25.4.2020 v PVA Letňany. Z důvodu covidu byla tato akce zrušena s náhradním termínem po rozvolnění. Akce byla avizovaná na květen 2021 - zrušeno a přeloženo na září 2021 - opět zrušeno a přeloženo na květen 2022 - opět zrušeno a přeloženo na říjen 2022 - nyní opět zrušeno a přeloženo na duben 2023. Na provozovatele není nikde žádný kontakt pouze jedna e-mailová adresa. Na emaily nikdo neodpovídá, ani na facebooku dělají mrtvé brouky a jen bez upozornění přesouvají a přesouvají Na fb oficiální skupině je spoustu takto podvedených lidí, kteří již vstupenky nechtějí - přeci jen za 3 roky spousty dětí opustí toto nadšení a další již nevěří, že tato akce někdy bude. Společnost nenabízí vrácení peněz a ani žádnou další kompenzaci. Nyní toto jednání vidím již jako podvodné. Ráda bych od pořádající společnosti vyjádření a hlavně nejen já ale i ostatní vrácení peněz za vstupenky
Děkuji s pozdravem Nina Satouri
Utubering 2020
Vrácení peněz
|
Tweet |
Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.
Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a je vám tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.
Kontakt na společnost v případě reklamace/vrácení vstupného: reklamace@utubering.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.