Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Bolo mi pridané nove čislo,stym že jeto komenzace za poskitnutí internetu kde nebola taková rychlost?nik to somnou nerešil.tak sem podal vypoved na vše čisla aj služby a prejel k inímu op.Az o2mi porad chodí faktura za to nove čislo,co jdem ani neaktivoval.Reditel okresu,mi porad zdeluje,nejake bludy.Kam se mam obratit at to dorešim.
Chci to ukončit,at zlidí netahaj peníze za nic,jeto verejna lichva,neskutečne mne sklamaly,ani nejvečímu nepriteli bych nedoporučil 02.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Pokud smlouva nebyla řádně vypovězena, doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět, případně od smlouvy odstoupit, je-li to možné. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Za Brumlovkou 266/2, 14000 Praha), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pokud si spotřebitel službu neobjednal a objeví se ve vyúčtování, je možné takové vyúčtování reklamovat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
bez konkrétních údajů se k případu nedokážu přesně vyjádřit. Budu proto rád, když nám pošlete podrobnosti včetně čísla služby na e-mailovou adresu info@o2guru.cz.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobry den,tak potom jak mne doporučili,opat kontaktovat?toho reditele co spravuje firemne čísla,tak sem se sním tel.spojil,a bola to naprosta,fraška,ješte se u toho šklebil,že jeto moje chyba,že sem uzavrel smlovu po tel.na to dalši tel.čislo co platím doted.Tie dalši čisla co sem mnel už sou zrušene,vypoved bola psána jedna na všetko u toho ředitele?tak už nevím komu mam psát.dekuji z pozdravem.
Zdravím,
bohužel netuším, na co přesně navazujete. Jak jsem zmínil, nemám možnost vám tady poslat jakékoliv podrobnosti ke smlouvě, ke které nemám podrobnosti.
Jestli jste nám psal e-mail a je cokoliv nejasného, napište nám, prosím, zpět. Tam totiž můžeme společně vše dohledat v rámci smlouvy a domluvit se taky na dalším postupu nebo reklamaci.
S přáním hezkého dne
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.