Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#6104Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2015, před 10 lety

Lukáš Máčal

Znění stížnosti

Dne 17.8.2014 jsem zakoupil v brněnské Olympii boty značky Adidas velikosti 8- v ceně 1090 Kč. 17.1.2015 jsem je šel na prodejnu reklamovat, kvůli díře, která se krátkým používáním v zadní části pravé boty vydřela, v levé botě díra nebyla. 28.1.2015 mi reklamaci zamítli, chyba byla podle prodejce na mé straně a údajně nebyla chybou materiálu. Na prodejně jsem nesouhlasil s výsledkem reklamace, ale řekli mi, že už s tím nemají nic společného a nechtějí se tím zabývat. Na reklamační jsem napsal několik e-mailů, ve kterých mi odmítli přezkoumání reklamace, opravení produktu nebo vrácení kupní částky. Zamítavé stanovisko mě překvapilo, například společnost Deichmann mi boty stejné značky a ze stejného materiálu zadní části boty po roce používání opravila.


Produkt

Boty Adidas, velikost 8-, pánská obuv varial low, G98127


Požadované řešení

Vrátit peníze popřípadě opravit botu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2015 16:23, před 10 lety

Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu, která se na spotřebním zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a mechanické poškození spotřebitelem. Dále se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí věci, že věc byla vadná již při převzetí.

Je-li mezi stranami spor o skutečnosti, zda se jedná o vadu, nebo o mechanické poškození a reklamace byla řádně písemně odůvodněna, je možné požádat o konzultaci vady soudního znalce. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 16:33, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.