Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,v srpnu autorizovanou platbou uhrazena platba za boty, na ucet 107-4362640257/0100, PAYU SA Kč. 2576,-. Platba v poradku, boty dorazily.
Ale pozaduji vysvetleni dalsich neautorizovanych plateb, ktere zacaly z meho učtu být strhavany v nasledujicich tydnech, vse bez me autorizace, bez meho souhlasu. Nic noveho neobjednano, zadne splatky. Zadam vysvetleni a reklamuji platby, banka jiz upozorněna.
3.10. vs 2822885398 /zpráva pro příjemce/, Kč 220,- na účet 107-4362640257/0100, PAYU SA
25.9. vs. 2814309132 /zpráva pro příjemce/ , Kč 118,-, na účet 107-4362640257/0100, PAYU SA
19.9. vs. 2803254004 /zpráva pro příjemce/, Kč 220,- na účet 107-4362640257/0100, PAYU SA
1.9. vs .2778326048 /zpráva pro příjemce/ Kč 170,-, na účet 107-4362640257/0100, PAYU SA
15.8. vs.2755564425 /zpráva pro příjemce/ Kč 220,-, na účet 107-4362640257/0100, PAYU SA
Kč 948,- neodsouhlaseno celkem
Dekuji za pomoc s vyrizenim reklamace.
P.B.
Petrabuligova@seznam.cz
Vratit penize na účet.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Buligová,
situaci jsme nyní prověřili, bohužel pod Vaším jménem a emailem žádnou původní objednávku na boty neevidujeme. Prosíme tedy o zaslání čísla původní objednávky, abychom mohli situaci prověřit, případně Vám pomoci dohledat o jaký obchod se jedná, děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
Dobry den, děkuji za reakci.
Odpovědi nerozumím.
Platba objednanych bot není nicméně problémem, k její identifikaci prosím použijte v.s.*** vázaný na mou objednavku. Věřím, že se jedná o unikátni platební identifikátor, který povede k me objednávce i k jejímu dohledání. Uhrazeno 5.8. v částce Kč 2576,-. Zde nic nereklamuji.
Odpovědi očekávam na výše uvedené zpoplatněné částky, také s uvedenými var.symboly. k vaší identifikaci. Neautorizované platby z mé strany. Nemám další objednávky.
Částky nepovažuji za korektní finanční a oprávněné pohyby na mém účtě a to ze strany vaší společnosti ve prospěch vašeho účtu.
Děkuji,
Petra B.
Děkujeme za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit.
Vážená paní Buligová,
děkujeme za informaci, Vaše platby jsme dohledali a vznesli tedy dotaz přímo na společnost PayU s žádostí o vysvětlení strhávání těchto plateb. Nyní je potřeba vyčkat na vyjádření společnosti PayU. Po obdržení vysvětlení situace Vás budeme ihned informovat na Váš email a částky Vám samozřejmě budou vráceny zpět, prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Počkám na vyjádření zmiňované společnosti, doplním, že zatím neustali ve srážkách z mého úctu, nemají potřebu se ptát po autorizaci a částka v Kč je dnes celkově Kč 1433,-. Pro banku zatím vše se jeví v pořádku, jelikož platby odcházejí automaticky. Tak v pořádku pro me už ale ne. Jedná se o téměř denní platby, pak je naopak pár dní klid.
Děkuji za řešení.
Buligová P
Děkujeme stranám za součinnost.
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a v případě kladného vyřešení ji mohla uzavřít.
Dobry den, zatím čekam na vyjadreni/email jak avizovano spolecnosti. Vyjádření se také očekává od společnosti PayU.
Buligová
Vážená paní Buligová,
z PayU nás informovali ohledně následujícího stanoviska. Podle nich byly platby v pořádku autorizovány bankou. Pokud jste vy dané platby neautorizovala, je potřeba vše vyjasnit s Vaší bankou. PayU předalo situaci své technické podpoře s číslem požadavku IT 10853262. PayU nemá službu opakovaného převodu, takže každá platba musela být zvlášť autorizována kupujícím a jeho bankou. Bohužel netušíme z jakého důvodu Vaše banka autorizaci k platbám nevyžadovala.
Bližší informace nám PayU bohužel poskytnout nemůže z důvodu obchodního tajemství. Doporučujeme tedy, abyste kontaktovala přímo PayU, kde Vám sdělí veškeré bližší informace. Případně můžete kontaktovat svoji banku, která by Vám měla poradit další postup, případně sama podat reklamaci u obchodníka, děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
Dobry den, platby se podařilo vyhledat. Děkuji za součinnost, problem se vyřešil. Uzavírám stížnost.
Buligová
Vážená paní Buligová,
mockrát děkujeme za informaci, jsme rádi, že se platby dohledaly a že je vše v pořádku.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
Hodnocení:
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.