Společnost


AZUR REIZEN, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6105Změna oblasti ubytování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2015, před 10 lety

Danuše Kneblová

Znění stížnosti

Dobrý den, na podzim jsme letěly s CK Azur Reizen do Tuniska. Jelikož po této zemi cestujeme již 10 let, vybraly jsme si oblast kde jsme nikdy nebyly - tj. Bizerte. Po příletu na letiště do Tuniska nám bylo oznámeno že nám změnili hotel-chtěli nás ubytovat do oblasti která je vzdálená 200km od oblasti kterou jsme si vybraly a zaplatily. Navíc to bylo do hotelu kde jsme byly na jaře a tak jsme danou oblast měly procestovanou. Abych to uvedla na pravou míru, necestujeme po hotelích, ale po zemi, takže pro nás je daná oblast velice důležitá. Neřešíme kvalitu hotelu či služeb. Nicméne po dlouhých tahanicích s delegátem, kdy nám prostě bylo sděleno že do Bizerty nás nikdo neveme (udajne je hotel zavřený, pak nás zas nemel kdo odvezt apod), jsme si "vydupaly" hotel alespon v trochu jiné oblasti, odmítaly jsme být na stejném místě jako na jaře. Ješětě chci podotknout že po celou dobu naši dovolené, byla nabídka do Bizerty stále aktuálně nabízena na jejich stránkách. Po návratu jsme podaly reklamaci, cestovní kancelář po pár dopisech uznala rozdíl v ceně ubytování a chtěla vrátit 1000Kč jako odškodné. Jak jsem již řekla neřešily jsme hotel nýbrž oblast. Peníze jsme nakonec schválily ale již je to opět měsíc a peníze pořád nepřišly. Došla nám trpělivost a krom směšné částky za zkaženou dovolenou, už považujeme za nutné prořešit danou firmu, protože takovéto podnikání přeci nemůže být v této zemi normální. Vím, že je plno dalších nespokojených klientů a cestovní kancelář si bez problémů funguje dál.


Požadované řešení

Chceme vrátit peníze a dále žádáme o nějaké další kroky či prošetření uvedené firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 13:10, před 10 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady.

Při rozhodování o výběru zájezdu hraje rolí více faktorů, různí zákazníci také přiřazují jednotlivým faktorům různou váhu, nicméně při rozhodování o výši nároku na přiměřenou slevu může spotřebitekům pomoci frankfutská tabluka slev, která je k dispozici na: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu

Frankfurtská tabulka slev sice není právně závazná, ale slouží jako výborná orientační pomůcka pro vyčíslování svých nároků. Za ubytování ve vzdálenějším objektu, než bylo uvedeno ve smlouvě lze dle tabulky požadovat slev rozmezí 5 - 15 % z ceny zájezdu.

Pokud CK stále nabízí ubytování v hotelu, ve kterém ho není schopná zajistit, může být tato skutečnost vyhodnocena Českou obchodní inspekcí jako klamavá obchodní praktika, které spotřebitelka může dát podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 16:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.