Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 3.9.2022 odjezd ze zastávky Fugnerova ve 12.17 nezastavil řidič autobusu linky č.12 na zastávce U Věže í když jsem si dával záležet a signál na zastavení jsem několikrát stisknul (nebylo to poprvé co řidič nezastavil) Na upozornění, že jsem oznamoval, že jsem chtěl vystoupit mi odpověděl, že nemá věšteckou kouli aby zjistil že má zastavit.
Buď mu kouli opatřete, nebo ať si zažádá o opravu displeje v kabině u řidiče.
Kdybych neměl koleno v sádře tak bych se i rád prošel, horší by bylo kdyby nezastavil starší osobě, která špatně chodí
Děkuji Magda
ve stížnosti
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.