Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ráda bych si stěžovala na ridice kamionu z Amazonu v Dobrovizi. Dnes 4.10. 2022 v 11:10-11:15 hodin mi nebyla dána přednost od kamionu vyjizdejiciho z haly. Na dané silnici (hlavní) mají auta povolenou rychlost značkou 70km/h. Naše auto dosahovalo rychlosti 60km/h. Kamion z vyjizdejici vedlejsi pozemní komunikace(haly) neumožnil plynuly průjezd hlavní pozemní komunikaci. Upozorňuji na to, ze z jeho vedlejsi pozemní komunikace ze kteréž vyjížděl má nařízeno značkou STOP zastavit a rozhlednout se a především umožnit plynuly průjezd řidičům na hlavní pozemní komunikaci!!! Řidič neumoznil plynuly průjezd hlavní pozemní komunikace, vjel do protisměru, jelikož je velký a potřebuje na vyjetí čas a prostor. Z 60km/h jsem byla nucena zabrzdit tak, ze jsem malém byla vyhozena na pole z důvodu kamionu který byl v mem pruhu. Díky mé pohotové reakci se nikomu nic nestalo.. Kdybych takto nezareagovala již tuto stížnost ani nenapisi. Kamion bezohledně nezastavil na značce STOP, nerozhledl se, nedal přednost a ohrozil účastníka pozemní komunikace. Podotýkám, ze řidič nezastavil a neujistil se, ze jsou v autě všichni v poradku. Od místa udání ujel..
Mé Požadované řešení je určitě to, aby řidič který se tohoto dopustil za to nesl patřičné následky. Požaduji udělení pokuty Amazonu za nedbalost a nedodržení ohleduplnosti jejich řidičů. Ať oni pykají za ridicovu nedbalost, popripade ať se podívají na kamerové záznamy, kde bude patřičné jak se vše událo(zde bude k vidění i SPZ, kterou jsem já bohužel nezachytila) Požaduji aby se toto již neopakovalo, nejsem jediný člověk kterému se toto stalo, požaduji pokutu která bude zaslána Amazonu a ať se oni vyporadaji se zjistovanim který řidič se tohoto dopustil.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR na porušování dopravních předpisů.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.