Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61055Náhradní bus nezastavil na zastávce náhradní dopravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2022, před 2 lety

Veronika Machková

Znění stížnosti

Na zastávce Děčín Staré Město 4.10.2022 mi nezastavil bus náhradní dopravy který měl jet směr Strekov ve 14:14. Vlakvedoucí koukal do telefonu a řidič byl mimo. Volala jsem na linku RegioJet a pán mi řekl, že mám vyplnit stížnost. Dbejte na to, aby autobus stavěl, kde má, toto nebylo poprvé.


Produkt

Moje jízdenka na týden se tímto stává nevýhodnou, protože pro mě musí dojet partner


Požadované řešení

Požaduji aby se důsledně dohlédlo na včasný příjezd a odjezd autobusů a na to aby stavěli kde mají. můj ztracený čas mi nikdo nevrátí takže požaduji alespoň peníze za jizdenku Děčín Staré Město -Strekov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 14:29, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Stížnost/reklamaci je možné podat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví umožnění odstoupení od smlouvy, neboť spotřebitel na základě nezastavení autobusu na zastávce náhradní autobusové dopravy nemohl služby využít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:09, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.