Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Na zastávce Děčín Staré Město 4.10.2022 mi nezastavil bus náhradní dopravy který měl jet směr Strekov ve 14:14. Vlakvedoucí koukal do telefonu a řidič byl mimo. Volala jsem na linku RegioJet a pán mi řekl, že mám vyplnit stížnost. Dbejte na to, aby autobus stavěl, kde má, toto nebylo poprvé.
Moje jízdenka na týden se tímto stává nevýhodnou, protože pro mě musí dojet partner
Požaduji aby se důsledně dohlédlo na včasný příjezd a odjezd autobusů a na to aby stavěli kde mají. můj ztracený čas mi nikdo nevrátí takže požaduji alespoň peníze za jizdenku Děčín Staré Město -Strekov
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Stížnost/reklamaci je možné podat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví umožnění odstoupení od smlouvy, neboť spotřebitel na základě nezastavení autobusu na zastávce náhradní autobusové dopravy nemohl služby využít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.