Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
opravdu nerozumím tomu inteligentnímu nápadu objednávat servisní jídlo přes těžce vytíženou a slabou wifi na aplikaci.
Personál neochotný řešit tenhle problém.
Jízda nám trvala přes 4 hodiny a takový obyčejný mošt se podává pouze po dobu jízdy v Praze.
Jízda vlaku opravdu na úrovni ČD nevidím rozdíl až na ten,že RegioJet bere více za jízdenky.
Vydělávat na lidech umí každý ale vyjít vstříc jejim přáním a požadavkům aby se rádi vraceli a užily si ty dlouhé jízdy už je jiná.
Zklamání na 100%
Nepožaduji žádnou náhradu,stačí aby vlaky zůstali u klasické objednávky a placení servisu.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.