Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61057Aplikace RegioJet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2022, před 2 lety

Eva Jourova

Znění stížnosti

Dobrý den,
opravdu nerozumím tomu inteligentnímu nápadu objednávat servisní jídlo přes těžce vytíženou a slabou wifi na aplikaci.
Personál neochotný řešit tenhle problém.
Jízda nám trvala přes 4 hodiny a takový obyčejný mošt se podává pouze po dobu jízdy v Praze.
Jízda vlaku opravdu na úrovni ČD nevidím rozdíl až na ten,že RegioJet bere více za jízdenky.
Vydělávat na lidech umí každý ale vyjít vstříc jejim přáním a požadavkům aby se rádi vraceli a užily si ty dlouhé jízdy už je jiná.
Zklamání na 100%


Požadované řešení

Nepožaduji žádnou náhradu,stačí aby vlaky zůstali u klasické objednávky a placení servisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 16:26, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.